استاندار همدان:

 خیرین مدرسه‌ساز استان همدان فعالیتی پویا و ارزشمند دارند

«قاسمی‌فرزاد» با بیان اینکه خیرین مدرسه‌ساز خدمتگزار مردم و نیک‌اندیش هستند، گفت: خیرین مدرسه‌ساز در استان فعالیتی پویا و ارزشمند دارند ضمن اینکه همراهی خانواده‌های خیرین نیز قابل تقدیر است.
کد خبر: ۶۶۵۸۴۱
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۶ - 07May 2024

 خیرین مدرسه‌ساز استان همدان فعالیتی پویا و ارزشمند دارندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «علیرضا قاسمی‌فرزاد» استاندار همدان در دیدار با اعضای هیأت مدیره مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان، اظهار داشت: خیرین مدرسه‌ساز، خدمتگزار مردم شریف، نیک‌اندیش و در عین حال منشأ اثر هستند و در استان فعالیتی پویا و ارزشمند دارند ضمن اینکه همراهی خانواده‌های خیرین نیز قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه کسانی که در مسیر مدرسه‌سازی قرار می‌گیرند افراد بزرگ‌منشی هستند، افزود: باید زمینه افزایش گستره و میدان عمل خیرین فراهم شود و از سوی دیگر دعوت از خیرین نیز افزایش یابد تا شاهد کاهش دغدغه مدرسه‌سازی باشیم.

استاندار همدان تصریح کرد: برای تحقق اهداف پیش رو باید از ظرفیت بخش خصوصی و دولتی استفاده کنیم به نحوی که بهره‌گیری از فعالان اقتصادی، مراکز تولیدی و کارخانجات برای دعوت به جمع خیرین در دستور کار باشد.

وی با بیان اینکه مدیریت استان از اقدامات و برنامه‌های مجمع خیرین مدرسه‌ساز حمایت و پشتیبانی می‌کند، متذکر شد: افراد و مجموعه‌هایی که مستعد همکاری هستند شناسایی و اقناع شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار